Adamu från Plejaderna via Zingdad, 16:e februari 2017

Adamu från Plejaderna via Zingdad, 16:e februari 2017

Den falska politiska delningen, vänster kontra höger

En uppmaning från Adamu

 

Hälsningar mina vänner.

Jag är Adamu från den monadiska entiteten av Plejadernas civilisation som besöker er, ännu en gång, via Zingdad.

Idag, med installationen av president Donald Trump ganska färskt i era minnen, vill jag erbjuda er en annan uppdatering på den social-politiska scenen. Så jag kommer att ge er ett perspektiv på vad som händer i nyheterna, vad som händer bakom kulisserna med de så kallade Illuminati, och vad som händer i era kollektiva psyken. Men jag har en agenda för dagens uppdatering. Och jag vill vara helt öppen med det:

Min agenda är för att visa er att det inte finns någon sanning, eller autentisk kraft utanför er själva. Sanningen och kraften kommer inifrån er. Och för det som är ännu viktigare, vill jag uppmana er att sluta se världen i termer av att den måste ändras, innan ni kan finna lycka. Lyckan kommer inifrån er själva.

Så, dagens uppdatering markerar en övergång i sitt slag. Vi har letat utanför oss själva med händelserna i världen från de senaste uppdateringarna. Från och med dagens uppdatering, så kommer jag att börja visa er alltmer inåt, mot det eviga och gudomliga inom er själva. Och sedan, när kommande uppdateringar utvecklas, så kommer ni också att lära er att få tillgång till er egen djupaste sanning och kraft. Och, som jag tidigare lovat, kommer jag också att lära er de heliga steg ni kan använda, för att förändra och skapa er verklighet. Men allt detta står att finna i framtida uppdateringar. Låt oss nu börja med dagens överföring: en diskussion som kommer att handla om den falska politiska tudelningen av vänster kontra höger. Demokraterna kontra republikanerna i USA. Liberalerna kontra de konservativa. Och så skall jag visa er hur jag får stöd för detta i min agenda.

Men låt oss först ta ett litet steg tillbaka och titta på den större världsbilden……..

Fortsättning: